оценки (შეფასებები)


                                    პროექტის შეფსება  
მოსწავლეების დამხმარე პროექტის დაგეგმვაში.


              შეკითხვა
                           ჩანიშვნები
მიზნების დასახვა
 · რა მიზნები გაქვთ ამ პროექტისთვის?
 · რა არის დანიშნულება?
 · არსებობს თუ არა წინააღმდეგობრივი მიზნები, რომელიც უნდა განიხილოთ?

გეგმის შემუშავება
 · თქვენს გეგმას ნაბიჯების ლოგიკური თანმიმდევრობა აქვს?
 · შეიცავს თუ არა ის ამ ნაბიჯების გადასადგმელად საჭირო რესურსებს?
 · თქვენი კალენდარული გეგმა ნათელია?
 · რა არის თქვენი პრიორიტეტები?

პროგრესის მონიტორინგი
· რა გამოწვევები არსებობს?
 · როგორ გაუმკავდებით მათ?
 · თუ პირველმა მეთოდებმა არ იმუშავა, რას გააკეთებთ მათს ნაცვლად?
 · ვის ან რას გამოიყენებდით რესურსად ამ პროექტში? · გაქვთ თუ არა გეგმა თქვენი პროგრესის შესამოწმებლად?
· რას იზამდით, თუ ჩამორჩით?
 · როგორ გაიგებთ, თქვენი ნამუშევარი აკმაყოფილებს თუ არა კრიტერიუმებს?
 · როგორ განსაზღვრავთ, კიდევ რისი გაკეთებაა

       


                 საჭირო?           

რეფლექსია
 · გაითვალისწინეთ თუ არა უკუკავშირი თქვენი პროექტის გასაუმჯობესებლად?


· რა გაიგეთ თქვენ შესახებ?


· რა სფეროების გაუმჯობესება გსურთ?


















                                       თანამშრომლობის თვითშეფასება

                                  მე  ჩემს გუნდს ვეხმარები


 ჩემი სწავლის ორგანიზება:
 მიზნების ამოცნობა
  დავალებების განსაზღვრა
  მიდგომების მონახაზის გაკეთება
 ინიციატივის საკუთარ თავზე აღება:
  ახალი იდეებისა და მიმართულებების შეთავაზება
 რთული დავალებისთვის თავის გართმევის წინადადების შემოტანა
 ინფორმაციის ძიება:
 კითხვების დასმა
 ფაქტების მოძიება
 ახსნა-განმარტების თხოვნა
 ინფორმაციით უზრუნველყოფა:
 რესურსების პოვნა და გაზიარება
  ფაქტებისა და შეხედულებების შეთავაზება
 წევრების წახალისება:
 ენთუზიაზმით გამოხმაურება
 ყველას მოწვევა მონაწილეობის მისაღებად
 ადამიანებს თავიანთ თავზე კარგი შთაბეჭდილება დარჩეთ
ანალიზი:
 განხილვის პუნქტების შეჯამება
 რთული იდეების გამარტივება
  რთული პუნქტების განმარტება
ფასილიტაცია:
  განხილვების მიმდინარეობის შესაფერისად პროგრესირების უზრუნველყოფა
 დროში გაწერილი გეგმის შექმნასა და პრიორიტეტების დაწესებაში დახმარება
  დავალებების გადანაწილების მართვაში დახმარება
 აუცილებელი ცვლილებების იდენტიფიც
ირებაში დახმარება და ჯგუფის მოქმედების მხარდაჭერა ცვლილებისთვის
 კითხვების დასმა:
 განხილვის წახალისება სხვადასხვა შეხედულების წარმოდგენით
 სუსტ იდეებთან შეკამათება
 პრობლემის გადაჭრა:
  განსხვავებების დაძლევაზე მუშაობა
 ალტერნატიული გამოსავლების ძიება
  გუნდის დახმარება სამართლიანი, კარგად არგუმენტირებული გადაწყვეტილების მიღებაში
               
                         ჯგუფზე დაკვირვების შეფასება
+ გამორჩეული ნამუშევრისთვის (მისი გაუმჯობესება თითქმის შეუძლებელია)
= ოსტატური ნამუშევრისთვის (კარგია, მაგრამ ხედავთ გაუმჯობესების გზებს)
- დამწყების ნამუშევრისთვის (გაუმჯობესების საჭიროება დიდია)
სახელი და გვარი: __________________ თარიღი: _____________ ჯუფი,
რომელსაც მე ვაკვირდები
______________________________
 1. ჯგუფის წევრები თავიანთი საკითხის ექსპერტები არიან.  


2.ჯგუფის პრეზენტაცია საინტერესოა (გამომხატველი ხმის ტონალობები, მოძრაობა, ინტერაქცია, მხედველობითი კონტაქტი აუდიტორიასთან)

3. პრეზენტაციას აქვს ცხადი ვიზუალური ასპექტები, რომლებიც მეხმარება უფრო სიღრმისეულად გავიგო საკითხი

4.ყველა მონაწილე ძალიან კარგად იღებს პრეზენტაციაში მონაწილეობას.

5. ყველა წევრის მიდგომა პროექტისადმი სერიოზულია.


6. ჯგუფი კითხვებზე დეტალურად პასუხობს.


7.პრეზენტაცია აზრიანია (თვალშისაცემი დასაწყისი, დეტალური შუა ნაწილი, კარგი დასკვნა).                                                                       


8. მე გავიგე რაღაც ახალი პრეზენტაციიდან.

9. ჯგუფი პრეზენტაციას საინტერესოს ხდის გამომხატველი ხმების ტონალობების, შესაფერისი მოძრაობებისა და აუდიტორიასთან ხშირი მხედველობითი კონტაქტის დამყარების საშუალებით.


10. ჯგუფის მონაწილეები საუბრობენ გასაგები, ხმამაღალი ტონით იმისათვის, რომ ყველას ესმოდეს. გთხოვთ ქვემოთ დაურთოთ კომენტარები, რათა ახსნათ, რატომ მიანიჭეთ ზემოთმოცემული ქულები:


გთხოვთ ქვემოთ დაურთოთ კომენტარები, რათა ახსნათ, რატომ მიანიჭეთ ზემოთმოცემული ქულები:

Комментариев нет:

Отправить комментарий