პროექტის შეფსება
მოსწავლეების დამხმარე პროექტის დაგეგმვაში.
მოსწავლეების დამხმარე პროექტის დაგეგმვაში.
შეკითხვა
|
ჩანიშვნები
|
მიზნების დასახვა
·
რა მიზნები გაქვთ ამ პროექტისთვის?
·
რა არის დანიშნულება?
·
არსებობს თუ არა წინააღმდეგობრივი მიზნები, რომელიც უნდა განიხილოთ?
|
|
გეგმის შემუშავება
·
თქვენს გეგმას ნაბიჯების ლოგიკური თანმიმდევრობა აქვს?
·
შეიცავს თუ არა ის ამ ნაბიჯების გადასადგმელად საჭირო რესურსებს?
·
თქვენი კალენდარული გეგმა ნათელია?
·
რა არის თქვენი პრიორიტეტები?
|
|
პროგრესის მონიტორინგი
· რა გამოწვევები არსებობს?
·
როგორ გაუმკავდებით მათ?
·
თუ პირველმა მეთოდებმა არ იმუშავა, რას გააკეთებთ მათს ნაცვლად?
·
ვის ან რას გამოიყენებდით რესურსად ამ პროექტში? · გაქვთ თუ არა გეგმა თქვენი პროგრესის შესამოწმებლად?
· რას იზამდით, თუ ჩამორჩით?
·
როგორ გაიგებთ, თქვენი ნამუშევარი აკმაყოფილებს თუ არა კრიტერიუმებს?
·
როგორ განსაზღვრავთ, კიდევ რისი გაკეთებაა
|
საჭირო?
|
|
რეფლექსია
· გაითვალისწინეთ თუ არა უკუკავშირი თქვენი პროექტის გასაუმჯობესებლად?
· რა გაიგეთ თქვენ შესახებ?
· რა სფეროების გაუმჯობესება გსურთ?
|
თანამშრომლობის თვითშეფასება
მე ჩემს გუნდს ვეხმარები
ჩემი სწავლის ორგანიზება:
მიზნების ამოცნობა
დავალებების
განსაზღვრა
მიდგომების
მონახაზის
გაკეთება
|
ინიციატივის საკუთარ თავზე აღება:
ახალი იდეებისა და მიმართულებების შეთავაზება
რთული დავალებისთვის თავის გართმევის წინადადების შემოტანა
|
ინფორმაციის ძიება:
კითხვების დასმა
ფაქტების მოძიება
ახსნა-განმარტების თხოვნა
|
ინფორმაციით უზრუნველყოფა:
რესურსების პოვნა და გაზიარება
ფაქტებისა
და შეხედულებების შეთავაზება
|
წევრების წახალისება:
ენთუზიაზმით გამოხმაურება
ყველას მოწვევა მონაწილეობის მისაღებად
ადამიანებს თავიანთ თავზე კარგი შთაბეჭდილება დარჩეთ
|
ანალიზი:
განხილვის პუნქტების შეჯამება
რთული იდეების გამარტივება
რთული პუნქტების განმარტება
|
ფასილიტაცია:
განხილვების
მიმდინარეობის შესაფერისად
პროგრესირების უზრუნველყოფა
დროში გაწერილი გეგმის შექმნასა და პრიორიტეტების დაწესებაში დახმარება
დავალებების
გადანაწილების მართვაში დახმარება
აუცილებელი ცვლილებების იდენტიფიც
ირებაში დახმარება და ჯგუფის მოქმედების მხარდაჭერა ცვლილებისთვის
|
კითხვების დასმა:
განხილვის წახალისება სხვადასხვა შეხედულების წარმოდგენით
სუსტ იდეებთან შეკამათება
|
პრობლემის გადაჭრა:
განსხვავებების დაძლევაზე მუშაობა
ალტერნატიული გამოსავლების ძიება
გუნდის დახმარება სამართლიანი, კარგად არგუმენტირებული გადაწყვეტილების მიღებაში
|
ჯგუფზე დაკვირვების შეფასება
+ გამორჩეული ნამუშევრისთვის (მისი გაუმჯობესება თითქმის შეუძლებელია)
= ოსტატური ნამუშევრისთვის (კარგია, მაგრამ ხედავთ გაუმჯობესების გზებს)
- დამწყების ნამუშევრისთვის (გაუმჯობესების საჭიროება დიდია)
სახელი და გვარი: __________________ თარიღი: _____________ ჯუფი,
რომელსაც მე ვაკვირდები:
______________________________
______________________________
1. ჯგუფის წევრები თავიანთი საკითხის ექსპერტები არიან.
|
|
2.ჯგუფის პრეზენტაცია საინტერესოა (გამომხატველი ხმის ტონალობები, მოძრაობა, ინტერაქცია, მხედველობითი კონტაქტი აუდიტორიასთან)
|
|
3. პრეზენტაციას აქვს ცხადი ვიზუალური ასპექტები, რომლებიც მეხმარება უფრო სიღრმისეულად გავიგო საკითხი
|
|
4.ყველა მონაწილე ძალიან კარგად იღებს პრეზენტაციაში მონაწილეობას.
|
|
5. ყველა წევრის მიდგომა პროექტისადმი სერიოზულია.
|
|
6. ჯგუფი კითხვებზე დეტალურად პასუხობს.
|
|
7.პრეზენტაცია აზრიანია (თვალშისაცემი დასაწყისი, დეტალური შუა ნაწილი, კარგი დასკვნა).
|
|
8. მე გავიგე რაღაც ახალი პრეზენტაციიდან.
|
|
9. ჯგუფი პრეზენტაციას საინტერესოს ხდის გამომხატველი ხმების ტონალობების, შესაფერისი მოძრაობებისა და აუდიტორიასთან ხშირი მხედველობითი კონტაქტის დამყარების საშუალებით.
|
|
10. ჯგუფის მონაწილეები საუბრობენ გასაგები, ხმამაღალი ტონით იმისათვის, რომ ყველას ესმოდეს. გთხოვთ ქვემოთ დაურთოთ კომენტარები, რათა ახსნათ, რატომ მიანიჭეთ ზემოთმოცემული ქულები:
|
გთხოვთ ქვემოთ დაურთოთ კომენტარები, რათა ახსნათ, რატომ მიანიჭეთ ზემოთმოცემული ქულები:
Комментариев нет:
Отправить комментарий